داروخانه کشاورزی دوست مزرعه


داروخانه کشاورزی دوست مزرعه

تهیه و توزیع کلیه نهاده های ارگانیک و تجهیزات کنترل آفات به شیوه های غیر شیمیایی وبیولوژیک 



با توجه به  پشتکار  و اهتمام   شرکت های تولید کننده نهاده های ارگانیک   در   زمینه های کود و بذر و سموم   همچنین تجهیزات کنترل آفات بدون  کوچکترین سمیت  و حوادث ناشی از سم و سمپاشی برای کشاورزان ،   در راستای   اهداف والای حفظ سلامت محیط زیست   و منابع اب و خاک   و همچنین بهبود شرایط   و ضمانت سلامت  باغداران و کشاورزان زحمت کش 



ضمن کمال تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی این عزیزان وظیفه خود و همه فعالان توزیع کننده نهاده های کشاورزی و بخصوص کیلینیک های گیاهپزشکی میداند که  با تلاش جدی برای آشنایی  زارعین محترم با این محصولات و کاربرد صحیح آن ایثار گرانه همکاری نماییم .



دوست مزرعه در شهرستان سیاهکل 



برای کلیه بیماری های گیاهی و افت ها داروی موثر و ارگانیک دارد.



و از مصرف سموم و کود های شیمیایی به زارعین محترم هشدار میدهد  که مصرف بی رویه و بیش از اندازه کود و سموم شیمیایی منابع اب و خاک و محیط زیست ما را تهدید می کند .



فواید استفاده از آفت کش‌های سازگار با محیط زیست

حشره کش ارگانیک نیم آزال
حشره کش ارگانیک نیم آزال

خاصیت حشره کشی و دور کنندگی و حفاظتی بالا در برابر حشرات مکنده و جونده و کرم سفید ریشه و نماتدها و همچنین قارچ ها و شفیره حشرات.

فریکول
فریکول

طعمه حلزون کش

بایولپ
بایولپ

آفت کش بیولوژیک ویژه کنترل آفات پروانه ای

بایوفلش
بایوفلش

کنترل لارو پشه های آنوفل، آادس و کولکس که ناقل بیماری هایی نظیر مالاریا، تب دنگی، تب زرد، تب دره ریف، چیکونگونیا و آنسفالیت ژاپنی هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

پیتار (حشره کش)
پیتار (حشره کش)

ترکیبی کاملا گیاهی بوده که روی تمامی مراحل رشدی حشرات خانگی مانند سوسک حمام، مورچه، پشه، مگس و سایر حشرات مزاحم موثر بوده و خاصیت حشره کشی بسیار بالایی دارد

این صفحه را به اشتراک بگذارید: